Sık Sorulan Sorular

Makinaları kiralamadan önce deneme şansımız var mı?

Stoklarımızda bulunan makinaları demo amaçlı hizmetinize sunabiliriz.

Platinum Rent projeye özel teknisyen hizmeti sağlıyor mu?

Filo kiralamalarında kullanıcıya özel teknik ekip tahsis edilmektedir.

Arıza durumunda ikame makina hizmeti alabilir miyim?

Arızalara kısa zamanda müdahale edilmektedir, sürenin uzaması durumunda ikame makina temin edilmektedir.

İkame makina için ücret öder miyim?

Söz konusu ikame makinalar bedelsiz temin edilmektedir.

Kiralama yapılan makinalara ait yedek parça tedariği nasıl sağlanmaktadır?

7000 m² yedek parça depo alanı ile tüm markalara sorunsuz yedek parça temini sağlanmaktadır.

Kiralama projelerine uygun makina seçimi için teknik danışmanlık hizmeti alabilir miyim?

Yeni yatırım ve taleplerde tüm ürün grupları ile teknik danışmanlık hizmeti sağlanmaktadır.

İstanbul dışında teknik servis desteği alabilir miyim?

2 Teknik Merkez ve 32 noktada faaliyet gösteren yetkili bayi ağımız ile kesintisiz servis desteği sağlanmaktadır.

Makinaların kullanımı ve günlük bakımlar için operatör eğitimi talep edebilir miyim?

Filo kiralamalarında, teslimatta ve kira süresi boyunca makina kullanım ve günlük bakım eğitimi verilmektedir.

Makinaların sigorta işlemleri kime ait?

Kiralama filosuna ait tüm makinalara ait sigorta işlemleri Platinum Rent'e aittir.